Strona główna

02.07.2015 r.

Szanowni Państwo,

zamieszczamy plik z instrukcją redakcyjną, jednocześnie przypominamy, iż na teksty artykułów czekamy do 31 sierpnia br.

Pozdrawiamy

Komitet Organizacyjny

Instrukcja-redakcyjna.pdf

 

15.04.2015 r.

Szanowni Państwo,

zamieszczamy pliki z informacjami o podziale osób w pokojach. 

Staraliśmy się spełnić Państwa prośby, choć to nie zawsze było możliwe.

MERCURE

IBIS

12.04.2015 r.

Szanowni Państwo, 

zamieszczamy plik z informacjami, w którym hotelu został zakwaterowany uczestnik Zjazdu.

Lista_noclegowa.pdf

Przypominamy też, że do środy czekamy na zgłoszenia ośrodków, które chciałyby organizować XXIV OZHS.

 

Pozdrawiamy
Komitet Organizacyjny

 

 

31.03.2015 r.

Szanowni Państwo,

w dniach 8-15 kwietnia 2015 roku można zgłaszać kandydatury na organizatora XXIV Ogólnopolskiego Zjazdu Historyków Studentów. Dane osoby zgłaszającej i nazwę ośrodka prosimy wysłać na adres: xxiiiozhs@stud.umk.pl

Prosimy również w tej samej wiadomości, o informacje, czy chętni potrzebują stoiska organizacyjnego i jakie mają inne ewentualne prośby.

Pozdrawiamy

Komitet Organizacyjny

 

20.03.2015 r.

Szanowni Państwo, 

poniżej znajduje się aktualny program XXIII OZHS. Jest to już wersja ostateczna. Sale, w których odbywać się będą obrady, umieszczone zostaną już w wersji drukowanej.

Program.pdf

Pozdrawiamy

Komitet Organizacyjny

 

 

3.03.2015 r.

Szanowni Państwo,
niestety ze względu na problemy w systemie.
Nie możemy zaimportować danych o dokonanych wpłatach. W niedzielę będą rozsyłane wiadomości e-mail do osób, które nie wpłaciły. Jeśli chcą Państwo otrzymać informacje o tym, czy wpłata się zaksięgowała, to prosimy wysyłać zapytania na adres: xxiiiozhs@stud.umk.pl

 

24.02.2015 r.

Szanowni Państwo,

zachęcamy do wprowadzenia informacji o chęci uczestniczenia w wieczornych integracjach podczas trwania XXIII OZHS.

Proszę wybrać, w które z poniższych dni chcieliby Państwo przyjść na wieczorną integrację historyczną. Można wybrać każdy dzień, nie przewidujemy wejść płatnych. Państwa deklaracje pozwolą nam dobrać odpowiednie miejsce na konkretny dzień.

Ankieta dostępna pod linkiem: Ankieta-integracje

29.01.2015 r.

 

Szanowni Państwo,

po trzech dniach intensywnych prac udało nam się przygotować wstępny program XXIII Ogólnopolskiego Zjazdu Historyków Studentów w Toruniu, który zamieszczamy w załączniku wraz z ankietą dotyczącą ilości noclegów i obiadów – plik: Ankieta_.doc

Jeśli ktoś z Państwa ma preferencje, co do tego z kim chciałby zostać przydzielonym do pokoju hotelowego, to bardzo prosimy, aby zaznaczyć to w ankiecie.

Prosimy o odesłanie wypełnionej ankiety na adres mailowy Zjazdu do 7 lutego br. Na opłaty czekamy do 28 lutego. Na początku marca pojawi się także ostateczny plan Zjazdu. Pragniemy zauważyć, iż osoby, które nie dokonają wpłaty w terminie, zostaną skreślone z listy prelegentów.

Poniżej podajemy dane do przelewu:

Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu

ul Gagarina 11

87-100 Toruń

Bank Millennium S.A. w Warszawie

45 1160 2202 0000 0000 3174 8579

W tytule przelewu należy wpisać: XXIII OZHS, Imię_Nazwisko_Opłata konferencyjna

 

Należy także pamiętać o tym, iż jeżeli opłaty dokonuje instytucja (np. Uniwersytet), faktura zostanie wygenerowana na daną instytucję. Jeśli zaś faktura ma być sporządzona na osobę fizyczną, to bardzo prosimy o kontakt mailowy, iż dana osoba chciałaby otrzymać fakturę na swoje nazwisko. Gdy zaś opłaca osoba fizyczna, a chciałaby fakturę na instytucję, również prosimy o zgłoszenie drogą e-mailową.

Pozdrawiamy serdecznie,

Komitet Organizacyjny XXIII OZHS.

 

 

PROGRAM DO POBRANIA: 

Program - v. 1.2.pdf

 

28.01.2015 r. 

Uwaga! Informacje na temat publikacji pokonferencyjnej! 

Szanowni Państwo, 
poniżej podajemy link do pobrania instrukcji wydawniczej publikacji pokonferencyjnej XXIII Ogólnopolskiego Zjazdu Historyków Studentów w Toruniu. 
Zamiarem Komitetu Organizacyjnego jest wydanie publikacji recenzowanej w formie e-booka z numerem ISSN (przewidujemy więcej, niż jeden tom). 
Osoby, które chciałyby, aby ich artykuł został opublikowany w pierwszym tomie, proszone są zostawienie wydruku gotowego referatu wraz z wersją zapisaną na płycie CD w miejscu, gdzie będzie odbywała się rejestracja uczestników. 

Link do instrukcji wydawniczej: 

https://www.sendspace.com/file/mxkmo5

 

 

 

 

Szanowni Państwo, 
prosimy o wstrzymanie się wypełnianiem ankiet, niebawem wyślemy na Państwa skrzynki e-mailowe wstępny program Zjazdu. Zastrzegamy, iż może się zmienić, chociażby ze względu na niedokonanie opłat przez uczestnika, co spowoduje skreślenie z listy prelegentów.
Program wyślemy w połowie przyszłego tygodnia (ok. 28 stycznia).

 

20.01.2015 r.

Szanowni Państwo,

w systemie konferencyjnym znajdują się informacje, o zakwalifikowanie lub odrzuceniu propozycji wystąpienia na XXIII Ogólnopolski Zjazd Historyków Studentów. Po zalogowaniu, należy wejść w zakładkę abstrakt - tam będzie widoczne: zaakceptowany (oznacza referat przyjęty na Zjazd); odrzucony (oznacza referat niezakwalifikowany do wygłoszenia).

Pod tym linkiem mogą pobrać państwo ankietę, w której prosimy o określenie lości noclegów, obiadów i udziału w otwarciu Zjazdu. 

Ankiety prosimy wypełnić i wysłać na adres xxiiiozhs@stud.umk.pl.

Pliki proszę podpisać wg wzoru: Ankieta_JanKowalskiUMK

Numer konta i terminarz wpłat podamy niebawem :)

 

 

16.12.2014 r.

Szanowni Państwo,

w związku z licznymi zapytaniami, informujemy, iż termin przesyłania abstraktów został przedłużony do 15 stycznia 2015 roku - godz. 23:59.

Nie będą rozpatrywane zgłoszenia w formie e-mail, dlatego prosimy o utworzenie konta i dodanie abstraktu wystąpienia.

 

5.12.2014 r.

Szanowni Państwo,

w związku z licznymi zapytaniami odnośnie tworzenia paneli i zakresu tematycznego konferencji. Informujemy, iż przewidzieliśmy stworzenie paneli dopasowanych tematycznie do Państwa zgłoszeń. Znajdą się więc panele dla wszystkich epok historycznych i nauk jej pokrewnych. Zapraszamy zatem:

- historyków (starożytników, mediewistów, nowożytników i zajmujących się najnowszą historią oraz zagadnieniami współczesnymi)

- historyków sztuki

- archiwistów

- numizmatyków

- sfragistyków

- wojskoznawców

- i wszystkich, którzy czują się związani z historią

 

 

30.11.2014 r.

Szanowni Państwo,
informujemy, iż podział referatów na panele tematyczne nastąpi po zakończeniu zgłoszeń i poinformowaniu o przyjęciu referatu na konferencję  Nie chcemy szufladkować i ograniczać Państwa zainteresowań.


Jednocześnie przypominamy, każdy kto utworzył konto konferencyjne, chcąc uczestniczyć w Zjeździe, do 15 grudnia musi dodać abstrakt wystąpienia.

Przy dodawaniu abstraktu nie dodajemy opinii opiekuna naukowego (nie jest wymagana), załączenie bibliografii również nie jest wymagane.

Bloki tematyczne powstaną zatem po nadesłaniu zgłoszeń i abstraktów.

 

28.11.2014 r.

Szanowni Państwo  ,
przypominamy, iż po utworzeniu konta, należy je aktywować, a następnie zalogować się do systemu konferencyjnego i dodać abstrakt. 
Abstrakt wpisujemy w zakładce Abstrakt, która jest widoczna dla zalogowanych użytkowników.
Jeśli nie dodali Państwo abstraktu, to wyświetli się komunikat: Nie dodano jeszcze żadnych abstraktów.
Nad nim jest możliwość wpisania tekstu przez link: Dodaj abstrakt.

 

7.11.2014 r.

Drogie Koleżanki, Drodzy Koledzy!

XXIII Ogólnopolski Zjazd Historyków Studentów odbędzie się w dniach 21-25 IV 2015 roku na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika. To właśnie toruńskiej uczelni i miastu narodzin Kopernika przypadł zaszczyt goszczenia osób interesujących się historią.

Zjazd odbędzie się pod hasłem W drodze ku przyszłości. Chcielibyśmy, aby zachęcił on do głębszej refleksji nad tym, co dzieje się z nauką, czy i jakie czekają ją perspektywy. W trakcie obrad w kilkunastu panelach utworzonych już po nadesłaniu zgłoszeń wyniki swoich badań będą mogli przedstawić przedstawiciele wielu ośrodków zarówno z kraju jak i zagranicy.

W imieniu braci studenckiej i kadry naukowej Instytutu Historii i Archiwistyki Uniwersytetu Mikołaja Kopernika zapraszamy do udziału w największej krajowej konferencji historyków. Wierzymy, że pobyt w Toruniu zapadnie w Państwa pamięci na długie lata. 

Zapraszamy do Torunia, który porusza! Do Torunia w drodze ku przyszłości!

Komitet Organizacyjny